Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2016 08:32 - Начало
Автор: liamama Категория: Лични дневници   
Прочетен: 117 Коментари: 0 Гласове:
0



Искам да променя нещо в живота си, защото осъзнавам, че не съм много щастлива от себе си. Много ми е сложно да започна нещо, а ако започна, не мога да го завърша до край. Затова взех решение, че ще ми трябва личен дневник на постиженията си. Мислех да го правя офлайн, но така не е интересно, защото няма социална отговорност. Затова реших, че трябва да е блог. Не расчитам на публика, но на мен ще ми е по-лесно, ако споделям преживяванията си онлайн.

Аз съм съпруга на прекрасен човек и майка на две удивителни деца. Имам си и котка-идиотка.

Един от проблемите ми е, че не успявам да поддържам вкъщи чистота и през цялото време това ми тежи. Много е неприятно да живееш в вечна кочина. От днес реших да пробвам нов метод - flylady. Целта ми за близките дни е да въвведа ред в дома ни и да се постарая да създам уют в малкото ни жилище. Не си поставям дед лайни, понеже не знам, колко време ще ми е необходимо за постигане на целта.

Нека голямото чистене да започне СЕГА!






Тагове:   дом,   уют,   кочина,


Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: liamama
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1855
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930